Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy Brudzew jest miejscem, gdzie znajdziecie Państwo wszystkie niezbędne informacje dotyczące form załatwienia spraw zarówno metodą tradycyjną - papierową i poprzez formularze elektroniczne umożliwiające załatwienie niektórych spraw drogą elektroniczną poprzez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą.
Za publikację danych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Brudzew odpowiadają poszczególne referaty Urzędu oraz kierownicy i dyrektorzy gminnych jednostek organizacyjnych.
Koordynacja i nadzór redakcyjny:
Piotr Wojalski - Informatyk UG Brudzew
Tel.: 63 279 83 26
mail: admin@brudzew.pl
Szczegóły dotyczące praw dostępu do informacji publicznej znajdują się m.in. w następujących aktach prawnych:
-
- ustawa z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. Nr 64, poz. 565, z późn. zm.),
- rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 roku w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2012r. poz. 526).
Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Metadane
Źródło informacji: | Piotr Wotalski |
Data utworzenia: | (brak danych) |
Wprowadził do systemu: | Piotr Wotalski |
Data wprowadzenia: | 2006-08-11 11:49:53 |
Opublikował: | Piotr Wotalski |
Data publikacji: | 2006-08-11 12:15:50 |
Ostatnia zmiana: | 2014-09-23 11:44:56 |
Ilość wyświetleń: | 9258 |